Biztosítás

  • A biztosítás új es használt készülékre köthető. Kedvező szolgáltatási díj a kiválosztott fedezeti csomag alapján.
  • Minden Yettel értékesíttési ponton megrendelhető.
  • A biztosítás a váratlan helyzetek széles körére nyújt fedezetet.
  • Személyes adatok kezelése, az adatok biztonsága, és a GDPR adatbiztonsági követelmények teljesítése.

Hogyan jelenthetek kárigényt?

 

Zavolejte

1

Ha valami kellemetlen történt a biztosított készülékkel, ha elromlott vagy ellopták, jelentse be a nap bármely szakában a károk rendezéséval megbízott Adminisztrátor honlapján www.o2fs.hu,vagy hétköznapokon 9:00 és 17:00 között a +36 80-620-404-es telefonszámon.

Krádež

2

Lopás esetén készítsen szkennelt rendőrségi jegyzőkönyvet a lopásról és szkennelt rendőrségi átvételi elismervényt a készülék zárolásáról. 

Poškození

3

Véletlenszerű sérülés vagy károsodás és meghibásodás esetén megjavítjuk a készüléket. Ha a készüléket nem lehet megjavítani, vagy ellopják, akkor a Yettel fedezetkínálatából választhat.

 

Milyen csomagok állnak rendelkezésre és mire terjednek ki?

 
Mire terjed ki? Basic Medium Extra
Véletlenszerű károsodás ok ok ok
Rongálás ok ok ok
Lopás ok ok ok
Párásodás ok ok ok
Belső meghibásodás ok fail ok

 

Mobileszköz-biztosítás

Készülékbiztosítás

A készüléke mostantól biztonságban lesz

KÁRRENDEZÉS

 

Mikor igényelhetek kárrendezést?

  • poškození zapříčiněno vodou

    Párásodás kár esetén készulék izzadság, páralecsapódás miatti meghibásodása

  • Krádež

    Mechanikai sérülés, károsodás, rongálás vagy lopás esetén.

  • poškození elektrickým proudem

    Elektromos áram által okozott mechanikai sérülés esetén.

  • V případě vady přístroje ve 3. roce pojištění

    A készülék meghibásodása esetén a a gyári garancia (jótállás) leteltét követő 365 napon belül.

A termékre vonatkozó részletes információk a biztosítási feltételekben találhatók.

Mi érdekli Önt leginkább

Ki csatlakozhat a biztosításhoz?

Biztosítást csak a Yettel Magyarország Zrt. ügyfelei (előfizetői) köthetnek.

Hogyan történik a biztosítási díj fizetése?

A díjfizetés havonta, a rendszeres számlázás részeként történik.

Hogyan és hol csatlakozhatok a biztosításhoz?

Új vagy használt készülékekre egyaránt köthető biztosítás a Yettel valamennyi fiókjában. 

Hogyan jelenthetek be egy biztosítási káreseményt?

Ha valami kellemetlen történt a biztosított készülékkel, ha elromlott vagy ellopták, jelentse be a nap bármely szakában a következő telefonszámon kárbejelentés, vagy hétköznapokon 9:00 és 17:00 között a +36 80-620-404-es telefonszámon. 

Hogyan jelenthetek be panaszt vagy észrevételt?

Javaslatait mindig megfelelően kezeljük. Ezt követően folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt - 30 napon belül írásos választ küldünk. Célunk, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásaink minőségét. Ezért szeretnénk tájékoztatni Önt arról a lehetőségről, hogy kapcsolatba léphet velünk, és elmondhatja véleményét vagy észrevételeit keszulek.biztositas@O2fs.hu e-mailben benyújtott panaszával vagy a +36 80-620-404 telefonszámon történő felhívással.