Hogyan jelenthetek kárigényt?
Ha valami kellemetlen történt a biztosított készülékkel, ha elromlott vagy ellopták, jelentse be a nap bármely szakában a károk rendezéséval megbízott Adminisztrátor honlapján www.o2fs.hu,vagy hétköznapokon 9:00 és 17:00 között a +36 80-620-404-es telefonszámon.
Lopás esetén készítsen szkennelt rendőrségi jegyzőkönyvet a lopásról és szkennelt rendőrségi átvételi elismervényt a készülék zárolásáról.
Véletlenszerű sérülés vagy károsodás és meghibásodás esetén megjavítjuk a készüléket. Ha a készüléket nem lehet megjavítani, vagy ellopják, akkor a Yettel fedezetkínálatából választhat.
Milyen csomagok állnak rendelkezésre és mire terjednek ki?
Mire terjed ki? | Basic | Medium | Extra |
---|---|---|---|
Véletlenszerű károsodás | |||
Rongálás | |||
Lopás | |||
Párásodás | |||
Belső meghibásodás |
Mikor igényelhetek kárrendezést?
Párásodás kár esetén készulék izzadság, páralecsapódás miatti meghibásodása
Mechanikai sérülés, károsodás, rongálás vagy lopás esetén.
Elektromos áram által okozott mechanikai sérülés esetén.
A készülék meghibásodása esetén a a gyári garancia (jótállás) leteltét követő 365 napon belül.
A termékre vonatkozó részletes információk a biztosítási feltételekben találhatók.